FAQ

Mapa strony

1. Nie mogę złożyć zamówienia/ nie mogę się zalogować/ nie mogę opłacić zamówienia (zgłaszanie problemów technicznych)

 

Zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta tel. 22 550 15 26  Pracownicy działu e-commerce są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 11:00 do 19:00. Problemy dotyczące strony www można również zgłaszać na adres: decolor(at)decolor.pl.

 

 

2. W jaki sposób mogę uzyskać więcej szczegółów na temat produktu, który mnie szczególnie interesuje oraz w jaki sposób mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

 

Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do sklepu i wybraniu opcji "Moje zamówienie". O zmianie statusu zamówienia - wysyłce towaru informujemy też mailowo. W e-mailu podajemy link umożliwiają śledzenie przesyłki.  

W przypadku pytań dotyczących konkretnego produktu zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem Obsługi Klienta (telefony oraz adres mailowy podane powyżej), gdzie możemy udzielić dodatkowych informacji i wysłać dodatkowe wizualizacje produktów.

 

 

3. Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy Decolor Home & Garden.?

 

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie firmy DECOLOR są przechowywane i przetwarzane dla potrzeb firmy Decolor. Dane te będą przetwarzane w celu założenia konta Klienta i realizacji zamówień oraz, jeśli wyrażono na to zgodę, w celu przekazywania drogą elektroniczną ofert marketingowych i informacji handlowych przez Agnieszkę Adaszewską - Rajpert Decolor Home & Garden Chyliczki, ul. Wschodnia 23 05-500 Piaseczno.

 

 

4. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

 

Tak. Szczególnie dotyczy to towarów dostępnych na zamówienie oraz mebli na wymiar.  W tym celu należy się skontaktować z Działem Obsługi Klienta tel. 22 648 28 31. Po uzyskaniu wszystkich informacji (dane adresowe, wybrane produkty, itp.) zamówienie zostanie złożone przez pracownika działu. Klient ma możliwość wyboru płatności (przy odbiorze, czy też z góry). W przypadku płatności z góry, po złożeniu zamówienia na adres mailowy klienta wysyłany jest link, który kieruje do strony operatora płatności w celu opłacenia zamówienia. Zamówienie jest przyjmowane do realizacji w momencie zaksięgowania płatności.

 

 

5. Jaki jest czas oczekiwania na zamówione towary?

 

 W przypadku towarów, którymi dysponujemy na bieżąco, mających status „DOSTĘPNY”, na okres oczekiwania na przesyłkę składają się: czas przygotowania paczki do wysyłki- wysyłka w przeciągu 2 dni roboczych + przewidywany czas dostawy (w zależności od wyboru sposobu dostawy ok. 1-2 dni robocze). Od momentu opłacenia zamówienia do samej dostawy mijają średnio 3- 4 dni robocze. Podane czasy realizacji zamówienia zawsze dotyczą dni roboczych.

 

 

W przypadku zamówień dotyczących tapet, wybranych mebli, przedmiotów wielkogabarytowych i innych produktów sprowadzanych na zamówienie, termin dostawy wydłuża się - w zależności od rodzaju asortymentu.  Szczegółowa informacja o czasie wysyłki znajduje się w opisie danego produktu oraz po skontaktowaniu się bezpośrednio z Działem Obsługi Klienta.

 

 

6. Co w przypadku kiedy zamówię towary z różniącym się terminem dostawy? 

 

Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi statusami dostępności – ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z dłuższym terminem realizacji.

 

 

7. Czy w ceny produktów wliczony jest podatek VAT?

 

 Tak, ceny zawierają podatek VAT w wysokości 23%.

 

 

8. Jakie są możliwe sposoby płatności?

 

Płatności w naszym sklepie obsługuje zewnętrzny partner - Płatności 24.pl. Akceptujemy płatności kartami (Visa/MasterCard) oraz przelewy bankowe online. 

 

 

9. Jakie są możliwości dostarczenia przesyłki?

 

 Przesyłki z naszego sklepu on-line dostarczamy:

 

- za pomocą kuriera na wskazany przez Klienta adres,

 

- za pomocą naszej floty (dotyczy transportu mebli i innych produktów wielkogabarytowych) na terenie Warszawy i okolic, po indywidualnym ustaleniu kosztów transportu,

 

- poprzez odbiór osobisty, we wskazanym przez Klienta salonie stacjonarnym Decolor Home & Garden.

 

 

10. Czy towary umieszczone w jednym zamówieniu mogą być wysłane pod dwa różne adresy?

 

 Nie, adresatem przesyłki może być tylko jedna osoba. 

 

 

11. Czy jest możliwość wyboru faktury albo paragonu?

 

 Tak. Standardowo do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny, który również jest dokumentem zakupu. Jeżeli przy składaniu zamówienia do danych zamawiającego zostanie podany NIP i nazwa firmy - zostanie wystawiona faktura, która obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce.

 

 

12. Czy faktura może być przesłana na inny adres niż adres przesyłki?

 

Tak, jest taka możliwość. Podczas składania zamówienia proszę podać inny adres niż Adres Dostawy (w polu „Dane Zamawiającego”). Przesyłka zostanie wysłana pod Adres Dostawy, natomiast faktura pod adres widniejący w polu „Dane Zamawiającego”.

 

 

13. Czy cena wyświetlana przy danym produkcie obejmuje koszt dostawy?

 

 Nie. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku, gdyż zależą od podsumowania wartości koszyka. Zobaczysz je na stronie, podczas ostatniego etapu składania zamówienia (w koszyku). Zamówienia w kwocie powyżej 250 zł. płatność kartą lub przelwem realizowane są gratis pod warunkiem że gabaryty towaru spełniają wymagania podane w zakładce "Dostawa"

 

 

14. Jaki jest koszt dostarczenia przesyłki?

 

Koszty dostarczenia przesyłki zależą od asortymentu – wagi, wielkości, materiału z którego jest wykonany produkt, miejsca dostarczenia przesyłki oraz od sposobu zapłaty wskazanego dla danej przesyłki. Szczegółowy cennik znajduje się w zakładce „Dostawa”.

 

 

15. Kto jest obciążany kosztami przesyłki?

 

Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający. Zamówienia w kwocie powyżej 250 zł, płatność kartą lub przelewem realizowane są gratis pod warunkiem że gabaryty towaru spełniają wymagania podane w zakładce "Dostawa"

 

 

16. Czy jest możliwość realizacji przesyłki bez ponoszenia opłat?

 

Tak. Darmowa dostawa obowiązuje w przypadku przesyłek odbieranych w salonach stacjonarnych – bez względu na wartość całego zamówienia. Przy zamówieniach realizowanych poprzez kuriera o łącznej kwocie powyżej 250 zł i płatności z góry. 

 

 

17. Czy przesyłki są wysyłane za granicę?

 

 Nie. 

 

 

18. Czy można złożone przeze mnie zamówienie wysłać jako prezent?

 

 Tak, zakupione w Decolor Home & Garden produkty możesz wysłać innej osobie jako prezent. W tym celu, w trakcie składania zamówienia, na stronie koszyka trzeba zaznaczyć pole "Opakowanie prezentowe". Paragon/faktura za zamówienie zostanie przesłana na adres podany w miejscu „Dane Zamawiającego”.

 

 

19. Czy istnieje możliwość opłacenia zamówienia przy odbiorze?

 

Tak, jest taka możliwość. Nie dotyczy to jednak towarów sprowadzanych na zamówienie oraz mebli na wymiar. Kosz dostawy powiększony jest wówczas o 10 zł.

 

 

20. Co zrobić kiedy realizacja mojego zamówienia się opóźnia?

 

Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta tel. 22 55015 26 lub  za pośrednictwem e-maila decolor(at)decolor.pl. Informacje o dostępności towarów aktualizujemy na bieżąco. Niestety czasem zdarza się taka sytuacja, że mimo wcześniejszych deklaracji, dostawca odmawia realizacji zamówienia lub się z nią spóźnia. Z tego powodu nie możemy się wywiązać z podjętego zobowiązania. W takich wypadkach zawsze informujemy o tym klienta, dając mu możliwość decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy też chce anulować całe zamówienie.